The Haunted Journey
O animație de lungmetraj fermecătoare și ingenioasă, inspirată de clasicul „Vrăjitorul din Oz”. Filmul aduce la viață personaje îndrăgite precum Sperietoarea și Omul de Tinichea, aventuri captivante, magie și faimoșii munchkini cu voci pițigăiate, toate în stilul unic și plin de fantezie al lui L. Frank Baum!