Little Hands
Când află că fabrica se închide, Bruno, un angajat disperat, răpește băiețelul de doi ani al directorului ca să forțeze negocieri, stârnind tensiuni care scapă rapid de sub control.
Léo este fiul de doi ani al managerului unei fabrici aflate pe cale de închidere. Când angajații află vestea, Bruno, un muncitor mai radical, dispus să lupte pentru locul de muncă, îl răpește pe Léo. Din perspectiva unui bebeluș, filmul explorează lumea prin ochii lui Léo, care trăiește violența adulților și îl întâlnește pe Bruno, ce se înmoaie treptat datorită băiețelului.