Dramă, Maturizare
Diane are 16 ani și este mereu împreună cu mama ei, Sophie. Relația lor simbiotică devine din ce în ce mai greu de suportat pentru adolescentă.
Diane are 16 ani și este mereu împreună cu mama ei, Sophie. Relația lor simbiotică devine din ce în ce mai greu de suportat pentru adolescentă. La școală își dorește să fie iubită ca acasă și își exprimă această dorință în moduri ciudate, cum ar fi servicii oferite în schimbul unor priviri la toaletă. Guralivă, provocatoare și mereu în căutare de atenție, tânăra fată vrea să-și dovedească ce poate și să trăiască ca un adult timp de un weekend.