Gașca Rațelor
Aceste desene sunt continuarea seriei „Povești cu Mac-Mac”, din anii '80, urmărindu-i pe Huey, Dewey și Louie. Ajunși la adolescență, ei locuiesc cu unchiul lor Donald Duck și își petrec timpul făcându-i glume ghinionistului lor unchi.
Aceste desene sunt continuarea seriei „Povești cu Mac-Mac”, din anii '80, urmărindu-i pe Huey, Dewey și Louie. Ajunși la adolescență, ei locuiesc cu unchiul lor Donald Duck, făcându-i glume ghinionistului unchi și intrând în belele. Donald e cameraman și lucrează cu Daisy, care este tot reporter. Grupul călătorește prin lume în căutarea succesului.