Constructorul Mickey
Mickey manevrează un excavator pe un șantier aglomerat, unde Minnie vinde pachete cu mâncare pentru prânz, iar Pete cel pus pe flirtat este maistrul. Când avansurile lui Pete întrec măsura, Mickey îi sare în ajutor lui Minnie, ceea ce duce la o urmărire printre drugii de oțel ai scheletului unei clădiri și la o concluzie captivantă.