Acțiune și aventură, Animație
Cum se apropie furtuna, păsări, șoareci și alte creaturi încearcă să se adăpostească și să se usuce în vechea moară.
Noaptea într-o moară veche este prezentată în mod dramatic în acest scurt metraj premiat cu Oscar, în care niște locuitori speriați, printre care păsări, șoareci timizi, bufnițe și alte creaturi încearcă să se adăpostească și să se usuce pe măsură ce se apropie o furtună. Pe măsură ce furtuna se înrăutățește, roata morii începe să se rotească și întreaga moară este amenințată să fie aruncată în aer până când, în cele din urmă, furtuna dispare.