Basically, Johnny Moped
În Londra anilor '70, câțiva prieteni de școală formează trupa punk Johnny Moped, condusă de enigmaticul Paul Halford. Deși au fost aproape de faimă și au avut membri care au devenit ulterior vedete, drumul lor haotic prin scena punk i-a transformat într-unul dintre marile talente uitate ale muzicii, cu un sunet inovator rămas în umbră.