Frații Sparks
Cum poate o trupă rock să aibă succes și totodată să fie subapreciată, să aibă o influență uriașă, dar în același timp să fie trecută cu vederea? O odisee muzicală de-a lungul a cinci decenii ciudate și minunate alături de frații Ron și Russell Mael, un documentar care celebrează încântătoarea moștenire creatoare a celor de la Sparks, trupa preferată a trupei tale preferate.