Femeile din Universul Marvel
Fiecare episod din „Puterea M” dezvăluie trecutul și poveștile nespuse ale celor mai memorabile Femeile din Universul Cinematografic Marvel. Femeile din spatele Gardienilor Galaxiei, Wakandei, Căpitanului Marvel și a Vrăjitoarei Roșii vorbesc despre reușitele lor, alături de fanii cărora aceste eroine le-au schimbat viețile.
De la Carol Danvers și Wanda Maximoff, la femeile din Wakanda și Gardienii Galaxiei, „Puterea M” prezintă călătoriile acestor personaje, de la originile lor în benzile desenate Marvel, până la Universul Cinematografic Marvel și dincolo de el. Secvențele de arhivă, animațiile originale și interviurile în exclusivitate oferă o imagine completă asupra personajelor și femeilor din spatele lor.
Echipa din spatele Căpitanului Marvel dezvăluie cum ea a crezut în sine cu toată convingerea.
Alăturați-vă Gamorei și Apărătoarelor ei în călătoria lor de la rebele la eroine.