În Barbados, Sam explorează sud-estul, departe de centrele turistice. Descoperind Surfers Point și Freights, el se lasă absorbit de cultura bajan, surf, bucătăria locală și conștiința ecologică. Făcând comparație cu traiul său din Cornwall, Marea Britanie, Sam găsește bogăție dincolo de diferențele economice.