Brilliant Corners: Ghana
Sam explorează surfingul și dansul în Ghana, onorând pionierul școlii de surf, Brett 'Mr. Bright' Davies. Absorbit de muzica Highlife și frumusețea coastei, el percepe vibrația sportului pe Coasta de Aur, o regiune stabilă, cu rute de zbor accesibile și peisaje luxuriante.