Brilliant Corners: Sierra Leone
Sam explorează Sierra Leone post-Ebola, face surf la râului și întâlnește clubul de surf Bureh Beach. Martor al dezvoltării culturii surfului din țară, el crede că dezvoltarea clubului e vitală de-a lungul coastei continentale de 400 km, oferind un punct de plecare important. Mottoul lor, „Valurile te fac să te simți bine”, poate deveni un proverb al regiunii, atrăgând mai mulți surferi.