Când Connect 3 revine în Camp Rock să-și găsească trupă de deschidere pentru turneu, participanții trebuie să dea totul pentru a-și asigura locul.
Când trupa Connect 3 își pierde formația din deschiderea turneului, revine la Camp Rock să găsească una nouă. Pe măsură ce participanții se luptă pentru șansa de a câștiga, tensiunile cresc și prieteniile sunt puse la încercare, dând naștere unor alianțe neașteptate, dezvăluiri și idile.