Filmul lui Goofy: Peripeții în familie
„Filmul cu Goofy: Peripeții în familie” e un amestec clasic de personaje irezistibile, muzică de neuitat și o poveste modernă despre cum adorabilul Goofy se apropie de fiul lui adolescent, Max, într-o amuzantă călătorie. În drum spre locul lor de pescuit, cei doi se trezesc în necazuri până la urechi! Va învăța oare Max că nu e rău dacă seamănă cu tatăl lui? La această întrebare aflați răspunsul într-un final apoteotic, în care Max și Goofy ajung pe scenă la cel mai spectaculos concert rock din toate timpurile. Un film în care găsiți acțiune, comedie... și chiar o întâlnire cu Bigfoot.