Pe urmele dinozaurilor
Talentele vocale impresionante ale lui John Leguizamo și Justin Long vă conduc într-o aventură palpitantă despre un tânăr dinozaur pe nume Patchi, care trebuie să-și găsească curajul de a conduce turma.