Raising Chelsea
Serialul urmărește viețile fostelor vedete de la „Made in Chelsea”, Jamie Laing și Sophie Habboo, în timp ce înfruntă realitatea complicată, înfricoșătoare și amuzantă din spatele vieții de părinte. Până la întâlnirea cu bebelușul, ei trăiesc momente de fericire, dar și de teamă. Alături de familie și prieteni, drumul spre noua viață pare mai ușor de străbătut.