În abis
Plasat într-o lume a realismului magic, „În abis” ne prezintă o bunică și un nepot prinși într-un abis nesfârșit, scormonind printre resturile care îi înconjoară pentru a-și îndeplini visul de a scăpa spre o viață mai bună.