La 20 şi ceva de ani
E greu să fii adult. Într-o zi reușești, a doua zi ești o grămadă de copii ascunși într-un trenci sperând să nu observe nimeni. Gia se regăsește în acest scenariu exact în noaptea celei de-a 21-a aniversări.
E greu să fii adult. Într-o zi reușești, a doua zi ești o grămadă de copii ascunși într-un trenci sperând să nu observe nimeni. Gia se regăsește în acest scenariu exact în noaptea celei de-a 21-a aniversări. Aceasta este o poveste despre nesiguranța maturizării și despre cum toți ne prefacem până când reușim. Regizat de Aphton Corbin, story artist-ul filmului „Suflet”. Produs de Erik Langley.