Comedie, Animație
Un ghem de ață foarte serios pe nume Purl primește un loc de muncă la un start-up cu ritm rapid, cu energie ridicată, centrat pe bărbați. Lucrurile încep să se dezlănțuie pe măsură ce încearcă să se adapteze în acest grup strâns. Purl trebuie să se întrebe cât de departe este dispusă să meargă pentru a obține acceptarea pe care o tânjește și până la urmă merită?