Avere Națională: Puterea Istoriei
Viața lui Jess Valenzuela e dată peste cap, când un străin enigmatic îi oferă un indiciu despre o comoară veche de secole, care ar putea avea legătură cu răposatul ei tată. Jess se pricepe la puzzle-uri. Aptitudinile îi sunt testate, când ea și prietenii ei pornesc pe urma unei serii de indicii ascunse în artefacte și clădiri istorice. Poate Jess să păcălească un dealer de antichități pe piața neagră, să găsească cea mai mare comoară pierdută și să afle adevărul despre trecutul familiei sale?
Viața lui Jess Valenzuela este dată peste cap, în momentul în care un străin enigmatic îi oferă un indiciu despre o comoară veche de secole, una ce-ar putea avea legătură cu tatăl ei, care a murit când ea era doar un bebeluș. Jess se pricepe să rezolve puzzle-uri, iar aptitudinile îi sunt puse la încercare când ea și prietenii ei pornesc pe urma unei serii de indicii ascunse în artefacte și clădiri istorice din America. Dar, pe măsură ce Jess se implică tot mult în vânătoare, nu numai că va descoperi că e-n competiție cu un vânător rival, o tipă bogată și nemiloasă, dar va fi nevoită să pună la îndoială loialitatea apropiaților ei. Va reuși Jess să găsească cea mai mare comoară pierdută din istorie și să dezgroape adevărul legat de trecutul familiei sale?
Jess află de la un străin că tatăl ei, pe care nu l-a cunoscut, ar fi fost vânător de comori.
Viața lui Jess începe să se destrame, fiind aruncată în lumea periculoasă a vânătorilor de comori.
Un vechi indiciu transmis de masoni îi trimite pe Jess și pe amicii ei într-o escapadă la Graceland.
În pană de idei, Jess și Riley Poole sunt puși la încercare, ajungând într-o capcană mortală.
Jess și Tasha caută spionul dintre ei, în timp ce pun la cale o escapadă la Balul Guvernatorului.
Când un indiciu le ghidează către o faimoasă clădire istorică, Jess și Billie pun la cale un jaf.
Jess sacrifică tot și îl confruntă pe ucigașul tatălui ei, ca să găsească ultima bucată a hărții.
E o chestiune de viață și de moarte. Jess le cere ajutorul prietenilor într-o misiune imposibilă.
Liam găsește un cod ascuns, lăsat de bunicul său, care conține adevărul despre Salazar.
Jess și aliații ei încearcă s-o învingă pe Billie și să ajungă la comoară înaintea acesteia.