PORTRAITS DE VOYAGE : LOUISIANE - La Boucherie
O tânără cajună povestește despre o veche tradiție cajună din timpul unei petreceri din zona mlăștinoasă: bere, bucătărie tipic cajună (tocăniță din șira spinării, cârnați boudin, jumări) și muzică.