Piper
Un pui de pasăre flămând iese din cuibul său pentru prima dată ca să sape după hrană lângă țărm. Problema este că mâncarea e îngropată în nisip, unde se întrevăd valuri înfricoșătoare.
Un pui de pasăre flămând iese din cuibul său pentru prima dată ca să sape după hrană lângă țărm. Singura problemă este că mâncarea e îngropată sub nisip, unde valuri înfricoșătoare se rostogolesc pe țărm.