Plutind
În „Plutind” un tată descoperă că fiul său e diferit, în cel mai neobișnuit mod, față de ceilalți copii. Ca amândoi să fie feriți de judecăți, tatăl îl acoperă și îl ține departe de ochii lumii - dar când abilitatea fiului său ajunge publică, tatăl trebuie să decidă dacă să fugă și să se ascundă sau să-și accepte fiul așa cum este.