Chris Hemsworth: O călătorie de neuitat
În cel mai personal documentar de până acum, Chris întoarce camera către propria sa familie după ce tatăl său este diagnosticat cu boala Alzheimer. Cei doi pornesc într-o călătorie pe tărâmul amintirilor, explorând știința conexiunilor sociale și cum pot sprijini acestea memoria. Împreună, revizitează locuri și persoane importante, surprinzând totul ca pe un film de familie și retrăind amintiri prețioase.