Look Beyond
„Există două drumuri: unul este mai dificil, celălalt este mai ușor de urmat…” Jucătorul de rugby Ian McKinley l-a ales pe cel mai greu, împreună cu familia sa. O poveste despre curaj, determinare și comuniune. O călătorie lungă, de la accidentul din timpul meciului până la revenirea pe terenurile de rugby la cel mai înalt nivel.