Echipa de căței: aventuri în Alaska
Faimoşii căţeluşi vorbitori Disney se trezesc blocaţi în Nordul Îngheţat în cea mai epică aventură de până acum din Echipa de Căţei. Când din cauza unei încurcături echipa de căţei ajunge în Alaska, singura cale de a se întoarce acasă e să participe la o cursă cu sănii trase de câini pe întinsul îngheţat. Curajoşii căţei trebuie să facă echipă cu noii lor amici Husky, Shasta şi Talon, şi să înfrunte provocările care îi aşteaptă. Dar oare vor putea ei să câştige cursa şi să se întoarcă? Acest film amuzant despre puterea muncii în echipă şi despre a-ţi urma visurile vă va cuceri inimile.