Felinele 2: Aventuri în Spania
Prietenele nedespărțite: Galleria, Chanel, Dorinda și Aqua, alias formația feminină „Felinele“, prind ocazia vieții lor când se duc în orașul Barcelona din Spania ca să participe la un festival internațional de muzică. Cu prietenele ei fiind preocupate cu alte lucruri, (ca de pildă cumpărăturile), Galleria va trebui să reorienteze concentrarea fetelor, dacă speră să aibă vreo șansă de a câștiga.