Felinele: O singură lume
Când Felinele primesc roluri într-un film muzical de la Bollywood, au impresia că au dat lovitura. Dar atunci când realizează că este doar un singur rol pentru una dintre ele, se confruntă cu o dilemă care le-ar putea face să se distanțeze una de alta. De ele depinde să schimbe scenariul și să vină cu o soluție care să implice pe toată lumea.
Au cucerit Statele Unite, au făcut furori în Spania și acum sunt în drum către India pentru aventura vieții lor. Când cochetele Feline primesc roluri pentru un film muzical la Bollywood, sunt pregătite să arate întregii lumi mișcările lor perfecte de dans și potențialul lor cinematografic. Aceasta ar putea fi marea lor șansă! Dar când Chanel (Adrienne Bailon), Aqua (Kiely Williams) și Dorinda (Sabrina Bryan) descoperă că trebuie să concureze una împotriva celeilalte pentru rolul principal, prietenia lor - și grupul - pot fi într-un real pericol. Sunt ele oare în stare să își îndeplinească visul și să rămână Felinele? Pregătiți-vă să aflați în timp ce ele traversează jumătate de glob pământesc pentru a-și urma visul la Bollywood.