Last Call
Anikó Kárpáti are 61 de ani. Aceasta este ultima ei zi la Budapesta. Speră să ducă o viață mai bună în străinătate, la familia fiicei ei, dar mai întâi trebuie să rupă toate legăturile pe care le mai are încă cu Ungaria. Anikó începe o cursă nebunească prin oraș, dar la sfârșitul acestei zile agitate ea e nevoită să înfrunte ce-o mai așteaptă încă și toate lucrurile pe care le va lăsa în urmă.