Exact ca fiul meu
Bazat pe o poveste reală. Un băiețel abandonat de mama sa se intersectează cu un hoț fugar, care decide să îl ia cu el. Între jafuri de bănci, amenințarea poliției și nevoia de a fi mereu pe fugă, bărbatul și copilul învață să fie tată și fiu și să se iubească, ajungând să fie inseparabili.