Bunicul meu, Charles Manson
Sophia a fost mereu fata cuminte, dar, când încearcă să afle cine e bunicul ei, face o descoperire șocantă: este CHARLES MANSON, cel mai notoriu infractor din istorie. Sophia reușește să discute cu mai mulți membri ai Familiei Manson și să aibă acces la înregistrări inedite prin care monstrul este demascat. Ce a moștenit Sophia de la el și cum se va împăca cu trecutul familiei ei?
În copilărie, Sophia a fost mereu fata cuminte și sprijinul tatălui ei. Dar, când încearcă să afle cine e bunicul ei, face o descoperire șocantă: este CHARLES MANSON, cel mai notoriu infractor din istorie, și seamănă izbitor din punct de vedere fizic cu scumpul ei tată. Sophia reface traseul vieții bunicului ei și este propulsată într-o lume populată de membri ai Familiei Manson și naratori lipsiți de credibilitate. Datorită legăturii de sânge, are acces la documente și înregistrări audio inedite, care dezvăluie patologia lui Manson în moduri surprinzătoare. Dar, cu cât descoperă mai multe, cu atât relația cu tatăl ei devine mai tensionată. Pentru Sophia nu mai există cale de întoarcere. Ce anume a moștenit și cum se va împăca cu trecutul familiei ei?