Billy și Molly: Povestea unei vidre
O poveste înduioșătoare despre iubirea dintre o vidră sălbatică, Molly, și salvatorul ei devotat, Billy, care are loc în îndepărtatele Insule Shetland din Scoția.
Când o vidră sălbatică, care are nevoie disperată de ajutor, ajunge pe debarcaderul său din îndepărtatele Insule Shetland din Scoția, Billy, soția sa Susan și devotatul lor câine ciobănesc Jade se trezesc cu un nou membru deosebit în familie. Billy & Molly este un documentar înduioșător care arată cum iubirea ne face să redescoperim frumusețea naturii.