Tron: Ares
Pregătiți-vă pentru acțiune electrizantă și aventurile din „Tron: Ares”. Când un program ultrasofisticat pe nume Ares e trimis din lumea digitală în cea reală, într-o misiune periculoasă, are loc prima întâlnire a omenirii cu ființe IA.