Regatul maimuțelor: Linia frontului
Marile maimuțe sunt animale inteligente, având multe calități în comun cu oamenii. Cercetările revoluționare ale primatologului Jane Goodall ne permit să intrăm adânc în lumea speciei complexe pentru a le dezvălui cultura și personalitatea. Filmul explorează poveștile acestor creaturi puternice și luptele lor pentru dominație în cadrul clanurilor.