Fortăreața
Când un general răzbunător preia controlul asupra insulei Alcatraz și amenință să lanseze rachete cu gaz otrăvitor, un expert în arme chimice și un deținut se aliază pentru a evita o catastrofă.
Ani de zile, generalul Francis Xavier Hummel a cerut guvernului SUA să le ofere familiilor oamenii săi, morți în operațiuni sub acoperire, aceleași beneficii ca pentru restul veteranilor. Și ani de zile a fost ignorat. Acum e hotărât să facă dreptate. Hummel și o echipă de comando preiau controlul asupra insulei Alcatraz, luând ostatici un grup de turiști. Dacă nu primește ce a cerut, Hummel plănuiește să lanseze o baterie de rachete cu gaz VX asupra golfului San Francisco. Singura speranță a orașului stă în expertul FBI Stanley Goodspeed și într-un deținut secret, John Patrick Mason.