Eid-ul american
Ameena, o imigrantă musulmană din Pakistan, află în ziua Eid-ului că trebuie să meargă la școală. Cu dor de casă și tristă, își propune să transforme Eid-ul într-o sărbătoare națională. Făcând asta, se apropie iar de sora ei mai mare și își acceptă noua casă, în timp ce noua casă o acceptă pe ea.