Bedknobs And Broomsticks
În 1940, o excentrică celibatară devine ajutor de vrăjitoare şi ajutată de trei copii şi un "profesor" amuzant, găseşte o formulă către legendara insulă pierdută Naboombu şi o foloseşte pentru a învinge o bandă de nemţi.
Bucuraţi-vă de o călătorie magică, muzicală şi plină de amuzament. Când tinerii Charlie, Carrie şi Paul se mută la sat în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, aceştia descoperă că gazda lor, dra Price (Angela Lansbury), este ajutor de vrăjitoare. Chiar dacă primele ei încercări de a face vrăji dau naştere unor rezultate ilare, aceasta reuşeşte să facă o vrajă de călătorie asupra unui ornament al unui pat şi astfel vor călători cu toţii către fantastica insulă Naboombu pentru a găsi o puternică vrajă care să salveze întreaga Anglie.