Căpitanul America: Războinicul iernii
În actualul Washington, D.C., Steve Rogers, alias Căpitanul America, face echipă cu Văduva Neagră și cu noul aliat, Șoimul, pentru a lupta cu un inamic puternic, dar întunecat.