Un an bun
Russell Crowe joacă rolul unui bancher de succes, a cărui viață se schimbă atunci când moștenește o proprietate viticolă și călătorește în Franța, unde se reîntâlnește cu amintiri din copilărie și cu o femeie frumoasă.
Un broker de obligațiuni din Londra moștenește un castel în Provence pe care intenționează să-l vândă cu rapiditate, dar după o vizită la noua sa proprietate, amână să se întoarcă la viața de oraș atunci când se îndrăgostește de o franțuzoaică fermecătoare și se încurcă într-o dispută cu privire la proprietate cu o verișoară proaspăt găsită, și descoperă un complot al fermierului său pentru a vinde un vin fabulos pe care acesta l-a produs în secret pe acel teren.