Tânărul luptător Goku pornește într-o aventură incredibilă pentru a înfrunta forțele răului și a aduna toate cele șapte Mingi ale Dragonului din lume, sfere mistice care conferă puteri de neimaginat.
Un tânăr și naiv luptător de arte marțiale, un sensei bătrân, o femeie cercetător științific cu un comportament ce lasă de dorit și un hoț chipeș pornesc în căutarea celor șapte Mingi ale Dragonului despre care li s-a spus că sunt singura speranță a pământului împotriva unui grup de extratereștri hotărâți să distrugă planeta.