Edward Mâini-de-foarfece
A fost odată ca niciodată un inventator amabil care a creat un tânăr fermecător pe nume Edward. Dar inventatorul a murit înainte de a-l termina pe Edward, care avea în loc de mâini o foarfecă metalică ascuțită. Edward era trist și singur până când o doamnă amabilă din Avon l-a invitat să locuiască cu familia ei în țara fantastică a Suburbiei.