Free Way
În „Free Way”, vedem gândirea, sufletul și creativitatea culinară a chef-ului Raül Balam. Inspirat de exemplul mamei sale, el a învins dependența. Acum se confruntă cu noi provocări culinare, împletindu-și pasiunea cu activități zilnice extravagante, postate pe Instagram. Documentarul prezintă calea sa de la închiderea restaurantului Sant Pau de trei stele Michelin al mamei sale.