„Prințesa Gheții” este o poveste amuzantă și emoționantă despre maturizare. Deși tânjește să devină o grațioasă patinatoare, tocilara Casey Carlyle a fost mereu stângace și inadaptată. Mama ei, o femeie ambițioasă, o împinge să dea la o universitate de top și se pare că tânăra nu va reuși niciodată să ajungă ca talentatele campioane pe care le vede la patinoar. Dar când își folosește inteligența și își urmează inima, Casey se va transforma dincolo de orice așteptări! O poveste plină de optimism și de haz, pe care întreaga familie o va iubi!