Dramă, Thriller
Un tânăr excursionist american (Leonardo DiCaprio), dornic de aventura supremă, găsește o plajă tropicală secretă, unde paradisul poate deveni rapid o junglă de seducție și pericol.
Leonardo DiCaprio este electrizant în acest thriller seducător regizat de Danny Boyle („Capcana minții”, „Vagabondul milionar”). Când Richard (DiCaprio), un tânăr american excursionist care călătorește prin Thailanda, descoperă o hartă către o frumoasă plajă secretă, el crede că a găsit senzația supremă. Dar paradisul izolat devine curând un loc periculos în această dramă înfricoșătoare în care joacă și Tilda Swinton.