M*A*S*H - Goodbye, Farewell and Amen (Special) (1983)
„M*A*S*H - Rămas-bun, la revedere și amin” este episodul final al aclamatului și longevivului serial, „M*A*S*H”, care spune povestea medicilor dintr-o unitate mobilă M*A*S*H din timpul războiului din Coreea. Războiul aproape s-a terminat, însă unitatea 4077 este încă copleșită de victime. Hawkeye a fost trimis la un spital de psihiatrie, în îngrijirea doctorului Sidney Freedman, care îl cercetează pentru cauza propriei lui căderi nervoase publice. În timp ce îi operează pe cei răniți, ceilalți membri își fac planuri pentru viețile de după război. Hawkeye revine în tabără și, în final, se declară armistițiul. În Unitatea 4077 începe petrecerea. Toți pleacă, unul câte unul, doar unul rămâne, în mod surprinzător: Klinger, care s-a însurat cu o coreeană. Tabăra este acum aproape pustie, iar Hawkeye pleacă cu un elicopter, privind îndelung un mesaj lăsat de vechiul lui prieten B.J., căruia i-a fost prea teamă să-și ia rămas-bun: cuvântul „rămas-bun” scris cu pietre.