Arrivederci Saigon
Aceasta este povestea unor tinere ce pornesc la drum cu instrumente muzicale şi visul de a fi celebre. Din Toscana în Orientul Îndepărtat, ele se trezesc în mijlocul războiului din Vietnam, în anul 1968. După 50 de ani, „Le Stars” rememorează aventura trăită printre soldaţii americani, în bazele militare din junglă unde aveau doar muzica soul.