Povestea jucăriilor
Amplasat într-o lume în care jucăriile au o viață proprie — când oamenii nu sunt prezenți — Povestea jucăriilor îi duce pe cinefili într-o călătorie fantastică și distractivă, privită mai ales prin ochii a două jucării rivale: Woody (Tom Hanks), un cowboy vorbitor și Buzz Lightyear (Tim Allen), un robot erou spațial. Duo-ul nepotrivit învață, în mod comic, să-și lase deoparte diferențele atunci când sunt despărțiți de proprietarul lor, Andy, și se trezesc într-o misiune hilară plină de aventuri... în care singurul mod în care pot supraviețui este să formeze o alianță.