Ratatouille
De la creatorii Mașinii and Incredibilii vine o comedie revoluționară care vă permite să experimentați Parisul dintr-o perspectivă cu totul nouă. Într-unul dintre cele mai bune restaurante din Paris, Remy, un tânăr șobolan hotărât, visează să devină un renumit bucătar francez. Sfâșiat între dorințele familiei sale și adevărata sa vocație, Remy și prietenul său Linguini au pus în mișcare un lanț hilar de evenimente care dă peste cap Orașul Luminilor.