Minunata aventură a lui Sharpay
După ce un căutător de talente o vede într-o reprezentație cu câinele său Boi la o gală de caritate, Sharpay Evans (Tisdale) pornește spre New York, convinsă că faima și bogăția sunt garantate. Dar teatrul este o lume câinoasă, după cum va descoperi împreună cu Boi, când se confruntă cu proprietarul prefăcut al unui cățel răsfățat numit Contesa și cu o starletă intrigantă care face orice pentru a zdrobi concurența. Din fericire, Sharpay îl întâlnește pe Peyton, un student chipeș la regie, care o găsește pe Sharpay aproape la fel de fascinantă pe cât se consideră ea însăși.