După război
În Germania postbelică a anului 1946, Rachael Morgan ajunge în Hamburgul distrus pentru a se reîntâlni cu soțul ei, Lewis, un colonel britanic care reconstruiește orașul. Rachael află că vor sta în aceeași casă cu un văduv german și fiica sa răvășită. În această atmosferă încărcată, antipatia și doliul fac loc pasiunii și trădării.